Deploying web apps on a Raspberry Pi

Ondertussen heb ik toch eens de moeite genomen om verschillende van mijn webapps lokaal te gaan draaien. Machteld vroeg enkele dagen geleden immers eens om “rap iets op oChef op te zoeken”, en ik moest bekennen dat ik dan eerst moest gaan uitzoeken waar ik hem nu weer moest gaan booten. En voor de ESPbot zou het ook heel handig zijn om verschillende apps constant beschikbaar te hebben.

De B+ doet momenteel server-duties. Misschien toch het best om deze aan een Ethernet-poort te hangen.

Deploying web apps on a Raspberry Pi

Leave a Reply

